- Zarządzanie telefonicznym zespołem obsługi klienta
- Wsparcie zespołu w realizacji wyznaczonych celów
- Dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
- Monitorowanie wyników pracy podległego zespołu, raportowanie
- Tworzenie własnych rozwiązań mających na celu poprawę efektywności zespołu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Odporność na stres
- Zaangażowanie w działania
- Umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych, planowania i organizacji czasu pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej, stale rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Samodzielne stanowisko
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.