OFERTA PRACY
Centrum Projektów Polska Cyfrowa poszukuje pracownika na stanowisko
Koordynatora działań info-promo
Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu
Miejsce wykonywania pracy: ul. Spokojna 13a, 01-044 Warszawa
Oferujemy:
- jasną ścieżkę rozwoju i awansu;
- szeroki zakres szkoleń;
- możliwość dofinansowania studiów podyplomowych;
- możliwość korzystania z dodatkowych benefitów (m.in. pakiet rekreacyjno-sportowy);
- udział w konferencjach branżowych;
- możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w pracy przy unikalnych projektach finansowanych ze środków unijnych, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
- elastyczny czas pracy;
- nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji.
Główne obowiązki:
- realizacja działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją zadań Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
- realizacja procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych związanych z działaniami info-promo, w tym przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy, monitorowanie oraz rozliczanie umów z wykonawcami w tym zakresie;
- opracowywanie sprawozdań i planów komunikacji z zakresu info-promo, wieloletnich i rocznych wniosków o dofinansowanie z pomocy technicznej oraz ich późniejsza aktualizacja;
- prowadzenie i redagowanie oraz aktualizacja strony intranetowej, a także stron dotyczących działalności CPPC w mediach społecznościowych;
- redagowanie treści strony internetowej CPPC oraz Biuletynu Informacji Publicznej CPPC;
- tworzenie szablonów dokumentów oraz – we współpracy z pozostałymi działami – dbanie o zachowanie spójności identyfikacji wizualnej, zarówno dla programów operacyjnych, jak i CPPC;
- prowadzenie rejestrów/baz danych w zakresie info-promo.
Wymagane niezbędne kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe, preferowane: Dziennikarstwo, Polonistyka, Public Relations, Marketing i Zarządzanie (mile widziane studia podyplomowe z zarządzania projektami i/lub funduszami unijnymi);
- dobra znajomość języka angielskiego.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie w tworzeniu planów działań informacyjno-promocyjnych oraz budżetów na działania informacyjno-promocyjne, w tym dla programów współfinansowanych z UE;
- doświadczenie w przygotowywaniu zamówień publicznych na realizację zadań informacyjno-promocyjnych;
- doświadczenie w budowie, wdrożeniu i rozwoju strategii marketingowych
- doświadczenie w realizacji, sprawozdawczości i nadzorze/rozliczaniu kampanii marketingowych;
- doświadczenie w realizacji lub nadzorze nad realizacją zawartości treści kilku portali internetowych, wiedza z zakresu nowoczesnych kanałów komunikacji (m.in. media społecznościowe);
- doświadczenie w badaniu efektywności działań marketingowych;
- znajomość zagadnień dotyczących info-promo w ramach funduszy europejskich.
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o niekaralności.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
- kopie innych dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje lub umiejętności.