Miejsce pracy: Warszawa, Małogoszcz i Piechcin
- Wypracowanie i wdrażanie strategii marketingu handlowego dla segmentu B2B i B2C zarówno w obszarze value proposition jak i trade marketingu,
- Identyfikacja potrzeb klientów i opracowywanie narzędzi do ich realizacji,
- Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu strategicznego,
- Organizowanie warsztatów i spotkań dla klientów,
- Prowadzenie kampanii i tworzenie narzędzi trade marketingowych,
- Definiowanie w organizacji obszarów do rozwoju w zakresie marketingu handlowego,
- Kreowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze obsługi klienta,
- Rozliczanie podjętych działań oraz ich efektywności,
- Analiza działań konkurencji oraz szerokie spojrzenie na to jak organizacja może budować przewagę konkurencyjną,
- Podnoszenie świadomości biznesowej i konceptu kompleksowej obsługi klienta w organizacji,
- Udział w tworzeniu segmentacji biznesowej klientów,
- Zarządzanie dostawcami zewnętrznymi.
- Wykształcenie wyższe: marketing/ zarządzanie lub kierunki techniczne (inżynier),
- 3 - letnie doświadczenie w branży budowlanej/przemysłowej/ chemicznej w pracy w dziale marketingu lub trade marketingu w segmencie B2B,
- Doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej,
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z budowaniem wartości dla klienta,
- Doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów biznesowych i międzyfunkcyjnych,
- Determinacja, zorientowanie na wynik i klienta oraz konsekwencja w dążeniu do celu,
- Otwarty umysł potrafiący szukać inspiracji w różnych obszarach/ biznesach,
- Łatwość nawiązywania kontaktów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Elastyczność, otwartość na zmiany, dobra organizacja pracy, umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole,
- Dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziany SAP,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
- Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
- Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
- Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
- Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
- Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
- Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
- Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
- Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Dołącz do nas!
- jesteśmy obecni
w 90 krajach
świata - mamy 2500
nowoczesnych
zakładów - generujemy
32,6 mld CHF
sprzedaży netto - nasz zespół to
115 000 osób
na całym świecie
Poznaj nas bliżej - odwiedź www.lafarge.pl
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.