Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należeć:
- określenie wymagań biznesowych dotyczących wdrożenia nowej witryny sprzedażowej PP S.A.
- opracowanie niezbędnych aktów prawnych regulujących zasady prowadzenia sklepu internetowego przez Spółkę,
- wdrożenie produkcyjne w oparciu o wybrany model rozwiązania,
- skoordynowanie działań wdrożeniowych na wszystkich płaszczyznach biznesowych w Spółce,
- nadzór nad funkcjonowaniem i koordynacja bieżących działań operacyjnych związanych z działalnością sklepu,
- inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji sprzedaży,
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w zakresie uruchamiania i prowadzenia sklepu internetowego- wymóg konieczny,
- znajomość metodyki Prince 2,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz w zespole,
- znajomość pakietu MS Office,
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- pracę w dużej, renomowanej, rozwijającej się firmie.
Inne oczekiwania:
- mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta i w sprzedaży.
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym