CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie.
CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
- Koordynacja globalnych i regionalnych projektów z zakresu CC & PA (Corporate Communications & Public Affairs)
- Zarządzanie informacją i raportowanie w regionie
- Monitoring agendy i planów realizacji kluczowych działań z zakresu CC&PA w regionie
- Koordynacja szkoleń z zakresu CC&PA (w szczególności ich planowanie i administracja)
- Koordynacja spotkań regionalnego zespołu strategicznego (logistyka spotkań, przygotowywanie materiałów, prezentacji, sporządzanie notatek, dystrybucja materiałów)
- Wsparcie Dyrektora Regionalnego Corporate Communications & Public Affairs w działaniach bieżących
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom min. Advanced/C1)
- 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z koordynacją pracy interdyscyplinarnych zespołów (mile widziane w układach międzynarodowych)
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, w szczególności Power Point i Excel
- Wyższe wykształcenie (mile widziane Ekonomiczne/Zarządzanie i Marketing lub Public Affairs)
- Wysokie umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
- Nastawienie na wyniki i realizację celów
- Samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań, umiejętność koordynacji wielowątkowych tematów
- Efektywna współpraca z innymi z zespołami z różnych kultur i narodowości
- Wywieranie pozytywnego wpływu na współpracujące zespoły
- Umiejętne podejmowanie decyzji w ramach określonych uprawnień
- Działanie zgodnie z etyką i wartościami firmy
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
- Szansę na rozwój kariery w międzynarodowym środowisku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowane benefity i programy dla pracowników
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania