Ogłoszenie numer: 122482, z dnia 2010-11-12
Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Koordynator ds. zarządzania flotą i serwisu
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
Zarządzanie w zakresie utrzymania sprawnej floty pojazdów ciężarowych:
- koordynacja i prowadzenie napraw pojazdów ciężarowych
- kontrola wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem, używaniem floty
- współpraca z warsztatami mechanicznymi, oponiarskimi, blach-lak, weryfikacja napraw, weryfikacja kosztorysów;
- koordynacja sezonowej wymiany opon, analiza zużycia ogumienia,
- raportowanie, analizy
Wymagania
- wykształcenie technikum samochodowe lub wyższe techniczne
- znajomość zagadnień technicznych,
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność planowania i analitycznego myślenia
- silna motywacja do pracy
- umiejętność współpracy
- umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office
- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- prawo jazdy kat. B, mile widziana kat. C
- zainteresowanie motoryzacją
Oferujemy
- zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,
- pracę w młodym zespole,
- możliwości rozwoju zawodowego,
Poznaj
Fraikin Polska Sp. z o.o.
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.