Fraikin Polska sp. z o.o.
Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje pracownika na stanowisko:
Zarządzanie w zakresie utrzymania sprawnej floty pojazdów ciężarowych:
- Wprowadzanie dokumentów kosztowych do systemu zarządzania flotą
- Przygotowywanie zestawień kosztowych
- Przygotowywanie zestawień autoryzacji napraw
- Prowadzenie dokumentacji związanej z parkiem pojazdów zastępczych
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość zagadnień technicznych mile widziana
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność planowania i analitycznego myślenia
- Silna motywacja do pracy
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Prawo jazdy kat. B mile widziane
- Zainteresowanie motoryzacją
- Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,
- Pracę w młodym zespole,
- Możliwości rozwoju zawodowego,
Poznaj
Fraikin Polska Sp. z o.o.
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.