Aktualnie do Grupy NEUCA poszukujemy osoby na stanowisko:
- stworzenie i wdrożenie strategii sprzedażowej i marketingowej,
- realizacje planów sprzedażowych i założeń budżetowych,
- inicjowanie rozwiązań zwiększających efektywność prowadzonych działań,
- koordynacja pracy zespołu w układzie macierzowym,
- wykorzystanie potencjału wynikającego ze współpracy Grupy NEUCA z producentami
- minimum 3- letniego doświadczenia w środowisku biznesowym,
- doświadczenia w prowadzeniu projektów,
- znajomości specyfiki rynku usług medycznych i/lub działania przychodni,
- umiejętności budowania relacji,
- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych,
- zaangażowania i determinacji w osiąganiu celów.
- stabilne zatrudnienie w strukturach Grupy NEUCA,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.