Ogłoszenie numer: 153302, z dnia 2011-06-21
poszukuje osoby na stanowisko:
Koordynator ds. zamówień, logistyki i administracji handlowej
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie działu sprzedaży
- Analiza wyników sprzedaży
- Sporządzanie raportów
- Przygotowywanie umów z klientami
- Przygotowywanie kalkulacji transakcji
- Prowadzenie administracji/archiwizacji umów handlowych
- Przygotowywanie umów/zamówień z dostawcami
- Nadzorowanie dostaw pojazdów do klientów
Wymagania
- Znajomość pakietu Office
- Znajomość języka francuskiego /lub angielskiego
- Znajomość produktów w segmencie samochodów ciężarowych i dostawczych
- Przynajmniej 2 letnie doświadczenie w sprzedaży lub zakupach pojazdów ciężarowych i dostawczych
- Prawo jazdy kategorii B
Poznaj
Fraikin Polska Sp. z o.o.
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.