Jesteśmy pierwszą instytucją w Polsce oferującą Hipotekę Odwróconą.
Już 5. rok pomagamy polskim Seniorom poprawić ich sytuację finansową dzięki wypłacanej rencie hipotecznej.
Intensywnie się rozwijamy, posiadamy oddziały na terenie całego kraju.
Od listopada 2012 roku jesteśmy notowani na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. wsparcia sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Region: mazowieckie
Jeżeli Twoimi mocnymi stronami są:
- umiejętność prowadzenia szkoleń z zakresu produktu, CRM-u i sprzedaży
- kreatywne spojrzenie na program szkoleń, jego przygotowanie, wzbogacanie i modyfikację
- otwartość na rozwój narzędzi wykorzystywanych do automatyzacji procesów biznesowych w organizacji
- innowacyjność niezbędna do monitorowania oraz wprowadzania zmian do systemu CRM mających na celu optymalizację procesów
- swobodne poruszanie się w obszarze związanym z bankowością / finansami / ubezpieczeniami oraz ochroną danych osobowych
- otwartość na podejmowanie wyzwań i nowych zadań
- zaangażowanie w pracę zespołu oraz budowanie relacji
i posiadasz:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z zarządzaniem lub IT),
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- doświadczenie w pracy przy tworzeniu, wdrażaniu i obsłudze systemów typy CRM
- doświadczenie w zakresie prowadzenia analiz biznesowych, przygotowania specyfikacji wymagań funkcjonalnych w systemach CRM
Dołącz do naszego zespołu !
Oferujemy Ci:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- przygotowanie merytoryczne w zakresie szkoleń produktowych
- możliwość wdrażania własnych pomysłów
- niezbędne narzędzia pracy
- pracę w zespole doświadczonych menadżerów
- możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swoich kompetencji
- pracę u lidera w branży