Lubię kontakt z ludźmi – mamy inicjatywy, które dają nam szansę bycia blisko naszych Klientów niezależnie, w jakim dziale pracujemy. Tu jeden na drugiego może liczyć, ceni
się kreatywność, a jeżeli do tego masz motywację - to masz pewność, że Twoja praca będzie widoczna i doceniona.
Otwieramy rekrutację
na stanowisko:
Koordynator ds. wsparcia sprzedaży usług
Miejsce pracy:
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Czym będziesz się zajmować?
- Zarządzaniem realizacją zadań w zakresie powierzonej Usługi
- Wsparciem sprzedaży w zakresie powierzonej Usługi (praca nad tworzeniem i rozwojem materiałów sprzedażowych, szkoleniowych, marketingowych, raportów etc)
- Dbaniem o utrzymanie spójnej strategii Działu Usług poprze ścisłą współpracę z Koordynatorami i Kierownikami Produktów
- Rozliczeniami z Operatorami/Ubezpieczycielami, Agentami i subagentami
- Dbaniem o dostarczenie funkcjonalnych rozwiązań celem prawidłowego wykonywania powierzonych Usług
- Rozwojem Usług i wdrażaniem nowych celem zmaksymalizowania wyniku finansowego
Czego się nauczysz?
- Nowej kultury organizacji i metodyki pracy
- Specyfiki działania jednej z największych sieci retail w Polsce
- Pracy wielozadaniowej
Jakie mamy wymagania?
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami lub produktem
- Umiejętność pracy projektowej i z listami zadań
- Umiejętność planowania
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne na wszystkich szczeblach zarządzania
- Umiejętność logicznego i syntetycznego przedstawiania wniosków
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą
Dodatki:
- Dofinansowanie do lektoratów
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa/żywieniowa
- Parking
- Ubezpieczenie grupowe
- Dodatki okolicznościowe