Krakowski Instytut Technologii jest firmą doradztwa personalnego od kilkunastu lat funkcjonującą na rynku, realizującą projekty rekrutacyjne dla wielu prestiżowych firm.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, firmy ubezpieczeniowej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Wsparcia Projektów Międzynarodowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: KPM/12/2015
Nr Ref.: KPM/12/2015
Zakres głównych obowiązków:
- Bieżące wsparcie Dyrektora Sprzedaży w zakresie zarządzania komunikacją z kluczowymi klientami/partnerami biznesowymi w Polsce i w Europie;
- Wsparcie rozwijania funkcji sprzedaży lokalnie oraz we współpracy z Grupą i zagranicznymi partnerami,
- Wsparcie rozwoju biznesu poprzez relacyjną pracę z zespołem sprzedaży oraz partnerami biznesowymi w Polsce i w Europie;
- Zarządzanie własnymi projektami w zakresie szeroko rozumianego rozwoju biznesu;
- Wsparcie zespołu sprzedaży w pozyskiwaniu i prowadzeniu konkretnych relacji biznesowych poprzez przygotowanie umów, kontraktów, prezentacji, udział w spotkaniach itp.;
- Bliska współpraca z Departamentami IT i Operacji;
- Współpraca z agencjami marketingowymi;
- Zasilanie wewnętrznych baz CRM w aktualne dane dotyczące prowadzonej działalności;
- Dbałość o zasób i jakość danych gromadzonych w systemach wewnętrznych firmy.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe - mile widziane Zarządzanie, Ekonomia itp.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (w sprzedaży, wsparciu sprzedaży, rozwoju biznesu);
- Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej, retail lub telekomunikacyjnej;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (praca w języku angielskim!);
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (relacyjność, otwartość, komunikatywność);
- Doskonałe umiejętności organizacyjne;
- Gotowość do pracy w bardzo dynamicznym środowisku biznesowym,
- Duża samodzielność i pro aktywność w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Biegła znajomość pakietu MS Office;
- Prawo jazdy kategorii „B”.