W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- System premiowy
- Sekcje sportowe
- Dzień wolny w urodziny
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatną opiekę medyczną
- Wymiany międzynarodowe
- Ciekawy program szkoleń
- Dobrą atmosferę w pracy
- Zarządzanie procesem zgłaszania inicjatyw przez pracowników,
- Analiza i wdrażanie inicjatyw usprawniających wewnętrzne procesy operacyjne,
- Definiowanie mierników efektywności KPI,
- Tworzenie i aktualizacja procedur,
- Współpraca ze środowiskiem start-up’owym i funduszami VC,
- Poszukiwanie rozwiązań pod kątem optymalizacji procesów i nowych technologii.
- Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane dziedziny - Budownictwo),
- 5-letniego doświadczenia w obszarze usprawniania procesów biznesowych (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej),
- Certyfikacja z zakresu zarządzania projektami oraz z zakresu optymalizacji procesów będzie mile widziana,
- Dobrej znajomości j. angielskiego.
Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.