Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator ds. usprawnień
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Zarządzanie procesem zgłaszania inicjatyw przez pracowników,
- Analiza i wdrażanie inicjatyw usprawniających wewnętrzne procesy operacyjne,
- Definiowanie mierników efektywności KPI,
- Tworzenie i aktualizacja procedur,
- Współpraca ze środowiskiem start-up’owym i funduszami VC,
- Poszukiwanie rozwiązań pod kątem optymalizacji procesów i nowych technologii.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego technicznego (preferowane dziedziny - Budownictwo),
- 5-letniego doświadczenia w obszarze usprawniania procesów biznesowych (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej),
- Certyfikacja z zakresu zarządzania projektami oraz z zakresu optymalizacji procesów będzie mile widziana,
- Dobrej znajomości j. angielskiego.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL