Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Koordynator ds. usprawnień
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Analiza i wdrażanie inicjatyw usprawniających wewnętrzne procesy operacyjne oraz zarządzanie procesem zgłaszania inicjatyw przez pracowników,
- Tworzenie mierników efektywności KPI oraz przeliczanie na aspekty finansowe,
- Poszukiwanie i zbieranie danych dotyczących nowych rozwiązań stosowanych w branży, nowych technologii,
- Organizowanie szkoleń i warsztatów z zakresu optymalizacji procesów biznesowych,
- Wdrażanie programów usprawniających do osiągnięcia celów w określonych ramach czasowych,
- Tworzenie i aktualizacja procedur oraz koordynacja wszystkich działań związanych z zarządzaniem usprawnieniami,
- Współpraca ze środowiskiem startup’owym w zakresie udziału w programach akceleracyjnych,
- Poszukiwanie nowych rozwiązań dla branży pod kątem optymalizacji procesów,
- Testowanie rozwiązań oraz wspólne budowanie prototypów,
- Negocjacje warunków współpracy.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (preferowane dziedziny - inżynieria, finanse, rachunkowość, administracja biznesowa, statystyka, analiza danych),
- 5-letniego doświadczenia w obszarze usprawniania procesów biznesowych (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej),
- Posiadania certyfikacji z zakresu optymalizacji procesów np. SIX SIGMA, LEAN MANAGEMENT, LEAN SIX SIGMA,
- Certyfikacja z zakresu zarządzania projektami np. PRINCE2, Agile PM, mile widziana,
- Praktycznej znajomości metodyk i technik zarządzania projektami,
- Doświadczenia we wprowadzaniu SLA i KPI oraz opracowywaniu i wdrażaniu procedur,
- Dobrej znajomości j. angielskiego.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL