Ogłoszenie numer: 320774, z dnia 2013-10-09
poszukuje osoby na stanowisko:
Koordynator ds. ubezpieczeń i likwidacji szkód
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Przyjmowanie zgłoszeń i weryfikacja roszczeń,
- Obsługa Klientów pod kątem likwidacji szkód,
- Sporządzanie stosownej dokumentacji szkodowej,
- Nadzór nad procesem zlecania napraw i weryfikacji kosztorysów oraz stosowanych standardów i procedur likwidacji szkód
- Nadzór nad płynnością i optymalizowaniem kosztu/ów procesu likwidacji szkód
- Wnioskowanie o powołanie rzeczoznawcy lub konsultanta zewnętrznego w procesie likwidacji szkód
- Bezpośredni kontakt z dostawcami usług(zakłady naprawcze) w procesach likwidacji szkód
- Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, organami administracji państwowej i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych procesów likwidacyjnych
- Weryfikowanie i autoryzowanie(akceptowanie) kosztorysów i faktur związanych z likwidacją szkód w zakresie posiadanych upoważnień
- Weryfikacja i nadzór nad zasadnością wymienianych części
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub średnie w trakcie studiów,
- Komunikatywność,
- Dyspozycyjność,
- Bardzo wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- 3 lata doświadczenia, jako likwidator szkód bądź rzeczoznawca
- Znajomość programu Audatex
- Znajomość prawa z zakresu ubezpieczeń
- Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B, mile widziana kat. C
Oferujemy
- Zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,
- Pracę w młodym zespole,
- Możliwości rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.