Naszym Klientem jest wielooddziałowa firma, świadcząca usługi w zakresie wynajmu długoterminowego aut użytkowych, dostawczych i ciężarowych. Dbając o najwyższą jakość usług, do biura firmy w Warszawie, na Mokotowie, poszukujemy:
Koordynator będzie odpowiedzialny za obsługę procesu ubezpieczenia pojazdów i likwidacji szkód komunikacyjnych, w szczególności za prowadzenie dokumentacji dotyczącej procesów szkód, kompletowanie niezbędnej dokumentacji, weryfikowanie merytoryczne uszkodzeń i autoryzowanie kalkulacji kosztów, współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi i urzędami, współpracę z klientem i nadzorowanie postępów w procesach likwidacji szkód, współpracę z działem administracji i finansów w zakresie raportowania i archiwizowania danych.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (likwidacja szkód w towarzystwach ubezpieczeniowych)
- Dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność
- Umiejętność obsługi komputera (Office)
Firma oferuje stałe zatrudnienie, dobre warunki pracy, możliwość uczenia się i rozwoju w korporacyjnej organizacji.