Ogłoszenie numer: 113753, z dnia 2010-09-13
Koordynator ds. ubezpieczeń i likwidacji szkód
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
Wznowienia polis ubezpieczeniowych – ubezpieczenia komunikacyjne
- nadzór i odpowiedzialność nad procesem ekspiracji polis,
- nadzór i weryfikacja sum i składek ubezpieczenia
- wysyłanie potwierdzeń zawarcia ubezpieczenia do Klientów,
- kontakt z ubezpieczycielem, urzędami i innymi instytucjami.
- przyjmowanie zgłoszeń i weryfikacja roszczeń,
- obsługa Klientów pod kątem likwidacji szkód,
- sporządzanie stosownej dokumentacji szkodowej,
- zlecanie napraw powypadkowych i weryfikacja zakresu napraw,
- nadzór i odpowiedzialność nad procesem likwidacji szkód,
- kontakt z ubezpieczycielem, urzędami i innymi instytucjami.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- bardzo wysoka kultura osobista,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- biegła obsługa programów MS Office,
- doświadczenie w obsłudze i likwidacji szkód,
- podstawowa wiedza o ubezpieczeniach i likwidacji szkód komunikacyjnych,
- mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy
- zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,
- pracę w młodym zespole,
- możliwości rozwoju zawodowego,
Poznaj
Fraikin Polska Sp. z o.o.
Fraikin Polska dostarcza sprzęt i usługi firmom i instytucjom, korzystającym z pojazdów użytkowych w codziennej działalności. Usługi te są częścią nowoczesnych rozwiązań zarządzania, które nasza firma oferuje wszystkim użytkownikom pojazdów: od właścicieli jednej ciężarówki do przedsiębiorstw dysponujących całymi flotami.
Spółki Grupy Fraikin łączy wspólna, głęboko zakorzeniona kultura pracy, wynikająca z ponad 70-letniego doświadczenia w zaspokajaniu potrzeb ogromnej rzeszy klientów – firm i instytucji różnej wielkości, działających na różnych polach i znajdującyFraikin Polskach się na różnych etapach rozwoju.
Fraikin dostarcza niemal wszystkie rodzaje nadwozi takie jak furgony zintegrowane i do zabudowy, pojazdy kurtynowe, chłodnie, ciężarówki z opuszczanymi bokami i platformą załadunkową, samo rozładowcze oraz wiele innych pojazdów specjalistycznych.
Zespół menadżerów, techników, specjalistów obsługi klienta, jest zawsze dostępny w pobliżu klienta. Zespołom terenowym pomagają i doradzają specjaliści z centrali, odpowiedzialni za efektywność i poziom usług, satysfakcję klienta oraz opracowywanie nowych ofert usług w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów.