Koordynator ds. Trade Marketingu
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić?
- Współtworzyć strategię działań trade marketingowych poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
- Przygotowywać szczegółowe analizy na podstawie badań konsumenckich oraz komunikacja priorytetów dla Off Trade,
- Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
- Współpracować z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w zakresie kreacji i zgodności brandowej.
- Wspierać Key Account Manager'a w negocjacjach z klientem, poprzez przedstawienie strategii oraz rzetelnych danych rynkowych o kanale.
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż.
Czego oczekujemy?
- Minimum 3-lat doświadczenia w dziale sprzedaży w firmie z branży FMCG.
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B1.
- Znajomości specyfiki i narzędzi sprzedaży w poszczególnych kanałach Off Trade.
- Świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz analitycznego myślenia.
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
- Otwartości na nowe pomysły oraz doświadczenia w zarządzaniu projektami.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Współtworzyć strategię działań trade marketingowych poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
- Przygotowywać szczegółowe analizy na podstawie badań konsumenckich oraz komunikacja priorytetów dla Off Trade,
- Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
- Współpracować z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w zakresie kreacji i zgodności brandowej.
- Wspierać Key Account Manager'a w negocjacjach z klientem, poprzez przedstawienie strategii oraz rzetelnych danych rynkowych o kanale.
- Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż.
Czego oczekujemy?
- Minimum 3-lat doświadczenia w dziale sprzedaży w firmie z branży FMCG.
- Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B1.
- Znajomości specyfiki i narzędzi sprzedaży w poszczególnych kanałach Off Trade.
- Świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz analitycznego myślenia.
- Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
- Otwartości na nowe pomysły oraz doświadczenia w zarządzaniu projektami.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Samochód służbowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
- Piwo na Święta