Najnowsze oferty pracy

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów ofertowanie oraz prowadzenie negocjacji handlowych; prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads; współpraca z copywriterem i grafikiem; prowadzenie strony www oraz social media; przygotowywanie kampanii promocyjnych; analiza rynku;
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Trade Marketingu

Lafarge
Warszawa
praca stacjonarna
2007 dni temu

Praca w Lafarge to...

  • Bezpieczeństwo
  • Innowacje
  • Ludzie
  • Odpowiedzialny biznes
  • Rozwój

... i nie tylko!

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Koordynator ds. Trade Marketingu
Miasto: Warszawa

Segment: B2B, B2C

 

Opis stanowiska:

  • Wypracowanie i wdrażanie działań z zakresu marketingu handlowego zarówno w obszarze value proposition jak i trade marketingu,
  • Identyfikacja potrzeb klientów i opracowywanie narzędzi do ich realizacji,
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży,
  • Organizowanie warsztatów i spotkań dla klientów,
  • Prowadzenie kampanii i tworzenie narzędzi trade marketingowych,
  • Kreowanie i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze współpracy z klientem,
  • Rozliczanie podjętych działań oraz ich efektywności,
  • Analiza działań konkurencji, oraz szerokie budowanie przewagi konkurencyjnej,
  • Zarządzanie dostawcami zewnętrznymi.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe: marketing/ zarządzanie lub kierunki techniczne,
  • 3 - letnie doświadczenie w branży budowlanej/przemysłowej/ chemicznej w pracy w dziale marketingu lub trade marketingu,
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z budowaniem wartości dla klienta,
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów,
  • Zorientowanie na wynik i klienta oraz konsekwencja w dążeniu do celu,
  • Otwarty umysł potrafiący szukać inspiracji w różnych obszarach/ biznesach,
  • Elastyczność, otwartość na zmiany, dobra organizacja pracy, umiejętność logicznego myślenia i pracy w zespole,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, mile widziana znajomość systemu SAP,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.
Twoje korzyści:
  • Możliwość realizacji interdyscyplinarnych, międzynarodowych projektów i praca w dynamicznym środowisku
  • Rozwój wewnątrz naszej organizacji, także w obszarach odbiegających od Twojej dotychczasowej drogi zawodowej i możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
  • Umowa o pracę, opieka medyczna Medicover dla Ciebie i całej Twojej Rodziny
  • Katalog szkoleń oraz indywidualnie dopasowany plan rozwoju Twoich kompetencji
  • Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole, w którym cenimy oraz wspieramy samodzielność i inicjatywę
  • Praca, dzięki której czujesz, że masz wpływ na świat - wdrażamy innowacyjne pomysły naszych pracowników
  • Niezbędne narzędzia pracy, dopasowane do potrzeb i specyfiki Twojego stanowiska, praca z najnowocześniejszymi technologiami
  • Możliwość angażowania się w działania wspierające społeczności lokalne i zmieniające Twoje najbliższe otoczenie
Twoje miejsce. Twój wpływ. Twoja przyszłość.

Dołącz do nas!

APLIKUJ
INFORMACJA RODO (dla kandydatów do pracy w LafargeHolcim)

Administratorem Państwa danych osobowych jest Lafarge Cement S.A. z siedzibą w Małogoszczu, przy ul. Warszawska 110 (28-366), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000062569, numer NIP: 5261060765 o kapitale akcyjnym 811.329.500 PLN opłaconym w pełni, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Kielcach.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@lafargeholcim.com

Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.

Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.

Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.

Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.

TU

znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
Kim jesteśmy:
  • jesteśmy obecni
    w 90 krajach
    świata
  • mamy 2500
    nowoczesnych
    zakładów
  • generujemy
    32,6 mld CHF
    sprzedaży netto
  • nasz zespół to
    115 000 osób
    na całym świecie
 

Poznaj

Holcim Polska S.A

Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.

Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.

Podobne oferty

  • Trade Marketing Specialist

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, przy Metrze Ronda Daszyńskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy Współpraca z osobami spoza działu – zleceniodawcami i interesariuszami, prowadzenie korespondencji. Informowanie osób o możliwych terminach dostarczenia projektu oraz ich weryfikacja. Priorytetyzacja zgłoszeń odpowiednio do potrzeb i posiadanych...
  • Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów (z działań akwizycyjnych oraz spośród bazy leadów), tworzenie i prezentacja ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych, realizacja celów sprzedaży i marketingu, tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads,...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    Starlit Accounting sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków pozyskiwanie nowych Klientów ofertowanie oraz prowadzenie negocjacji handlowych; prowadzenie kampanii Google Ads, Facebook Ads; współpraca z copywriterem i grafikiem; prowadzenie strony www oraz social media; przygotowywanie kampanii promocyjnych; analiza rynku;