Najnowsze oferty pracy

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Trade Marketingu

Politan Sp. z o. o. S.K.A.
Rybnik
praca stacjonarna
3003 dni temu

Jesteśmy  dynamicznie rozwijającą się firmą z sektora FMCG, będącą liderem w swojej branży.  Więcej informacji na www.politan.pl. W związku z dalszym rozwojem struktur,
obecnie poszukujemy zmotywowanych Kandydatów na stanowisko:

Koordynator ds. Trade Marketingu
Miejsce pracy: Rybnik
Nr ref.: 09/16/KTD

Poszukujemy osoby z wykształceniem minimum średnim, mile widziani kandydaci z wykształceniem wyższym z zakresu marketingu oraz co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pracy w dziale marketingu lub 3 letnim w sprzedaży jako Przedstawiciel Handlowy. Od kandydata oczekujemy wiedzy z zakresu merchandisingu i trade marketingu, znajomości pakietu MS Office oraz prawa jazdy kat. B. Idealny kandydat to osoba samodzielna, nastawiona na współpracę, posiadająca umiejętność rozwiązywania problemów, planowania sprzedaży oraz  zdolności analityczne.

Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracowała z działem sprzedaży i marketingu w zakresie poszukiwania, wdrażania i rozliczania rozwiązań zwiększających sprzedaż tj. akcje promocyjne, katalogi czy materiały ekspozycyjne. Do zadań Koordynatora ds. Trade Marketingu należy również opracowanie i wdrażanie standardu merchandisingowego, szkolenie handlowców z zakresu Trade Marketingu oraz wdrażanie nowych materiałów POS. Wybrana osoba będzie sporządzała raporty oraz dbała o prawidłowe wykorzystanie powierzonego budżetu.

Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji. Pracę umożliwiającą realizację nowych wyzwań oraz rozwój zawodowy. Gwarantujemy pakiet szkoleń adaptacyjnych, niezbędne narzędzia do realizacji wyznaczonych celów oraz partnerską atmosferę pracy w zespole profesjonalistów.

Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych przez firmę Politan Sp. z o. o. S.K.A. z siedzibą w Rybniku przy ul. Przemysłowej 13 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu obecnej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
 

Podobne oferty

  • Sprzedawca marketingu

    BACÓWKA RANIŻÓW Mariusz Soja   podkarpackie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Promocja sprzedaży: Odpowiedzialny za marketing i rozwój sprzedaży marki restauracyjnej firmy, wyszukiwanie potencjalnych klientów i nawiązywanie dobrych relacji kooperacyjnych. Rozwój i utrzymanie klientów: Pozyskuj nowych klientów za pomocą różnych kanałów, takich jak rozmowy...
  • Specjalista ds. Marketingu (Kosmetyki)

    "VENITA"Fabryka Kosmetyków sp.z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twój zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wdrożenie nowych produktów na rynek oraz za ich sukces rynkowy, Monitorowanie rynku, działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, Kreowanie nowych produktów oraz zarządzanie wybraną częścią portfolio produktowego, Koordynowanie procesu...