Koordynator ds. Tłumaczeń
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- organizacja i nadzór nad współpracą z biurami tłumaczeń
- przygotowywanie części tłumaczeń na potrzeby spółki
- udział w spotkaniach w charakterze tłumacza
- wsparcie w prowadzonych projektach, przygotowaniu prezentacji, delegacji zagranicznych
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu
- kontakty telefoniczne i mailowe z partnerami biznesowymi
- dbałość o dokumentację w powierzonym obszarze odpowiedzialności
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy z biurami tłumaczeń i samodzielnych tłumaczeniach
- dyspozycyjność do wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych)
- biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych,
- profesjonalizm i wysoka kultura osobista,
- komunikatywność i elastyczność
- silnie rozwinięte zdolności organizacyjne
- wykształcenie wyższe: filologia angielska lub pokrewne
- znajomość innych języków europejskich, języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- umowę o pracę lub b2b
- pracę pełną wyzwań w ciekawym i dynamicznym środowisku.