Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 godz.
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Telefonicznej Obsługi Klientów

Panek S.A
dolnośląskie, Lubin
praca stacjonarna
3393 dni temu

Ogłoszenie numer: 800450, z dnia 2015-09-07

Panek S.A

Firma Panek S.A. to wypożyczalnia samochodów z 15-letnim doświadczeniem na polskim rynku.

Koordynator ds. Telefonicznej Obsługi Klientów

Miejsce pracy: dolnośląskie, Lubin

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań Klientów,
  • Telefoniczne przyjmowanie zleceń od Klientów detalicznych i instytucjonalnych,
  • Obsługa systemu zarządzania wynajmami,
  • Kompleksowa obsługa zapytań drogą mailową,
  • Koordynacja przyjętych zleceń,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Zarządzanie dokumentacją zleceń.

Wymagania

  • Pozytywne nastawienie,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dokładność i rzetelność,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym - system II zmianowy (7:00-15:00, 15:00-23:00),
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz Internetu,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • Pracę w młodym, kreatywnym zespole,
  • Młody, zgrany zespół,
  • Pakiet szkoleń zewnętrznych,
  • Wynagrodzenie podstawowe + wysokie premie,
  • Umowa zlecenia bądź działalność gospodarcza.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Szturmowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  pełny etat
    1 godz.
    Twoją rolą będzie: nadzór nad procesami utrzymania klienta, koordynowanie pracy podległego zespołu, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz jakościowych, motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonego celu utrzymania klienta, nadzór nad wdrożeniem poszkoleniowym, tworzenie...