Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Koordynator ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Prywatnych

Koordynator ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Prywatnych

Panek S.A
Warszawa
praca stacjonarna
3395 dni temu

Ogłoszenie numer: 772303, z dnia 2015-08-04

Panek S.A

Firma Panek S.A. to wypożyczalnia samochodów z 15-letnim doświadczeniem na polskim rynku.

Koordynator ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Prywatnych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa zapytań Klientów,
  • Telefoniczne przyjmowanie zleceń od Klientów detalicznych i instytucjonalnych,
  • Obsługa systemu zarządzania wynajmami,
  • Koordynacja przyjętych zleceń,
  • Archiwizacja dokumentów,
  • Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;
  • Zarządzanie dokumentacją zleceń.

Wymagania

  • Pozytywne nastawienie,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dokładność i rzetelność,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym:
    • Warszawa - system III zmianowy (7:00-15:00, 15:00-23:00, 23:00-7:00),
  • Biegła znajomość obsługi komputera oraz Internetu,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy

  • Pracę w młodym, kreatywnym zespole,
  • Młody, zgrany zespół,
  • Pakiet szkoleń zewnętrznych,
  • Wynagrodzenie podstawowe + wysokie premie,
  • Umowa zlecenie bądź umowa współpracy (własna działalność gospodarcza).

Wynagrodzenie

Od 2500 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....