Koordynator ds. Technicznej Obsługi Sklepów
Zadania:
- Nadzór i koordynacja firm serwisowych obsługujących sklepy;
- Koordynowanie procesami zmiany infrastruktury technicznej w sklepach;
- Zlecanie napraw, usuwania awarii i montażu urządzeń HVAC;
- Negocjowanie umów w zakresie obsługi technicznej;
- Akceptacja i uzgadnianie projektów technicznych;
- Sporządzanie planów i dokumentacji technicznej;
- Prace organizacyjno - biurowe m.in. sporządzanie zestawień, raportów;
- Zapewnienie właściwej eksploatacji nieruchomości;
- Prowadzenie korespondencji z urzędami;
- Odpowiedzialność za bieżące utrzymanie nieruchomości zgodnie z wymogami prawa budowlanego.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Doświadczenie w koordynowaniu procesami usuwania awarii i dokonywania napraw urządzeń HVAC;
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
- Doświadczenie w negocjowaniu umów w zakresie obsługi technicznej;
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz koordynowania kilku procesów w tym samym czasie;
- Samodzielność, inicjatywa oraz uczciwość;
- Doskonała organizacja pracy;
- Prawo jazdy kat. B;
- Znajomość pakietu Office;
- Mile widziane uprawnienia elektryczne oraz F-Gazowe.
Zatrudnionym osobom oferujemy:
- Pracę dla lidera w swojej branży i zaufanej marki wielu Polaków;
- Rozwój kompetencji i satysfakcję z codziennej pracy;
- Bogaty pakiet socjalny.