ENEL-MED istnieje od 1993 roku. Od 2011 roku jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferuje pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. W skład Grupy ENEL-MED wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej i medycyny sportowej. W ENEL-MED pracuje ok. 2 500 osób, a obsługiwanych jest ponad 700 000 pacjentów.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za: bezpośrednie wspieranie działań w zakresie funkcjonowania i doskonalenia procesów w ramach systemu zarządzania jakością oraz pełnienie nadzoru nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych przetwarzanych przez administratora danych, między innymi poprzez:
-
wspieranie działań w zakresie dokumentacji systemu zarządzania jakością od strony organizacyjnej,
-
doskonalenie systemu zarządzania jakością,
-
nadzór nad niezgodnościami i doskonaleniem procesów,
-
prowadzenie audytów i szkoleń wewnętrznych,
-
wypełnianie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji.
Jeśli:
-
masz doświadczenie w samodzielnej pracy w obszarze zarządzania jakością w firmie posiadającej certyfikat ISO 9001,
-
posiadasz wiedzę z zakresu bezpieczeństwa danych osobowych,
-
pełniłeś rolę ABI (dodatkowy atut)
-
możesz pochwalić się efektywnością w realizacji zadań i celów,
-
masz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i prezentacji,
-
jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej i doskonałych umiejętnościach komunikacyjnych,
-
potrafisz współpracować z osobami na wszystkich szczeblach organizacji,
-
posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne i szybko przyswajasz informacje,
-
posiadasz wykształcenie wyższe (nauki ścisłe, zarządzanie jakością),
aplikuj teraz i dołącz do naszego zespołu!
Oferujemy:
-
pracę w prężnie rozwijającym się ogólnopolskim centrum medycznym o stabilnej pozycji rynkowej,
-
umowę o pracę,
-
możliwości rozwoju poprzez realizację interesujących projektów,
-
w przypadku braku doświadczenia w obszarze ochrony danych osobowych zapewniamy udział w szkoleniach i przygotowanie do objęcia roli ABI w ramach ścieżki rozwoju,
-
przyjazne środowisko pracy,
-
opiekę medyczną.