Koordynator ds. Sprzedaży
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
- lubisz pracę z klientami i potrafisz realizować ich potrzeby;
- uśmiech to Twój klucz do budowania relacji;
- jesteś przedsiębiorczy i bierzesz odpowiedzialność za to, co robisz;
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe doświadczenia;
- lubisz działać zespołowo;
- jesteś nastawiony na działanie, szukasz coraz lepszych rozwiązań;
- umiesz szybko podejmować decyzje;
- masz doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą.
- profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów;
- indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta
- współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces;
- dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe oznakowanie;
- monitorowanie osiąganych wyników sprzedaży;
- koordynowanie bieżącego funkcjonowania działu.
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów Worksmile;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.