MERCURE WROCŁAW CENTRUM
Jeśli:
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
- Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
- Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją
- Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
- Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług
- Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
- Komunikujesz się w języku angielskim
- Jesteś skuteczny w działaniu i zdeterminowany
Jeśli TY jesteś tą osobą, to MY jesteśmy właściwym ZESPOŁEM DLA CIEBIE
- Zapewnimy Ci umowę o pracę
- Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
Powinieneś mieć minimum roczne doświadczenie w dziale sprzedaży hotelu lub organizacji eventów, posługiwać się dobrze językiem angielskim, umieć nawiązywać i podtrzymywać relacje z klientem, mieć wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjno-sprzedażowe i organizacyjne, umiejętność rozumienia i realizowania oczekiwań klientów oraz nienaganną prezencję i wysoką kulturę osobistą.
Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię
W NASZYM ZESPOLE!
W swojej pracy będziesz odpowiedzialny za maksymalizację sprzedaży imprez MICE ( szkolenia, bankiety, konferencje ), aktywne pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji z klientami, koordynację organizacji i przebiegu imprez MICE zapewnienie sprawnej komunikacji pomiędzy działami hotelu a klientami MICE, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i klientów wewnętrznych, zaangażowanie w utrzymanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu, bieżące monotorowanie wyników sprzedaży.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.