Polska Press Grupa to ogólnopolski koncern medialny, zatrudniający w Polsce około 3000 osób. Naszym klientom dostarczamy najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie komunikacji marketingowej. Rozwijając własną sieć portali informacyjnych takich jak GS24.pl czy GK24.pl, społecznościowych oraz biznesowych takich jak gratka.pl, naszemiasto.pl skupiamy się na rozwoju technologii i multimediów. Dbamy przy tym, o stały rozwój unikalnych na rynku, kompetencji naszych pracowników w obszarze rozwiązań internetowych i mobilnych.
Jeżeli internet to Twoja pasja, chcesz współtworzyć markę lidera regionu, masz szeroką wiedzę biznesową i organizacyjną, uwielbiasz współpracować, jesteś osobą kreatywną, umiesz dostrzegać szanse i możliwości tkwiące w internecie, a do tego potrafisz zarażać swoimi pomysłami innych, dołącz do naszego zespołu sprzedaży jako:
Osoby, która będzie koordynować obszarem sprzedaży internetowej, tworzyć oraz oferować naszym klientom kampanie reklamowe emitowane w portalach Polska Press, w mediach społecznościowych, czy na powierzchniach Google.
- Koordynowanie i rozwijanie podległego obszaru sprzedaży, kreowanie nowych rozwiązań oraz rozwijanie i inspirowanie do działania
- Planowanie, rozwijanie i koordynowanie procesu sprzedaży produktów internetowych
- Skuteczne poszerzanie portfolio klientów
- Planowanie, kreowanie i rozwijanie produktu wideo
- Planowanie, kreowanie i rozwijanie reklamy mobilnej
- Tworzenie projektów specjalnych dla klientów
- Doradzanie w zakresie rozwiązań produktów wideo (w tym standardowe kampanie oraz liczne projekty niestandardowe)
- Przygotowywanie ofert i prezentacje dla klientów oraz odbywanie spotkań handlowych
- Ścisła współpraca z działem handlowym
- Min. dwuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku: planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w internecie, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja projektów specjalnych
- Znajomość produktów reklamowych stosowanych na rynku reklamy internetowej
- Doskonała znajomość programów pakietu MS Office
- Bardzo dobra znajomość branży i trendów
- Komunikatywność
- Asertywność
- Umiejętność działania pod presją czasu
- Pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie multimediowej
- Udział w ciekawym, rozwojowym dziale
- Rozwój wiedzy i umiejętności w obszarze reklamy online
- Dużą swobodę działania i możliwość realizowania własnych pomysłów
- Pracę w zgranym, energicznym zespole, który działa z zaangażowaniem, czerpiąc satysfakcję ze swojej pracy
- Przyjemną atmosferę pracy