Najnowsze oferty pracy

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....
  • Kierownik Oddziału Serwisu

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Kierowanie kilkuosobowym zespołem (mechanicy i specjaliści serwisu) Planowanie i organizacja pracy mechaników Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową Prowadzenie działań mających na...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. serwisu

Media Markt Polska Sp. z o.o.
mazowieckie, Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
praca stacjonarna
2047 dni temu
Lubię kontakt z ludźmi – mamy inicjatywy, które dają nam szansę bycia blisko naszych Klientów niezależnie, w jakim dziale pracujemy. Tu jeden na drugiego może liczyć, ceni 
się kreatywność, a jeżeli do tego masz motywację - to masz pewność, że Twoja praca będzie widoczna i doceniona.

Otwieramy rekrutację
na stanowisko:

Koordynator ds. serwisu
Miejsce pracy:
Warszawa - Blue Office 2 - Aleje Jerozolimskie 179
Czym będziesz się zajmować?
  • Negocjowaniem umów serwisowych z producentami oraz autoryzowanymi serwisami producentów
  • Inicjowaniem zmian związanych z optymalizowaniem i usprawnianiem procesu obsługi serwisowej
  • Analizowaniem danych statystycznych dotyczących obsługi serwisowej i wyciąganiem z nich właściwych wniosków, sporządzaniem raportów
  • Koordynowaniem i monitorowaniem kosztów związanych z obsługą serwisową klientów
  • Utrzymywaniem kontaktów oraz budowaniem pozytywnych relacji z producentami oraz autoryzowanymi serwisami producentów w zakresie obsługi serwisowej i reklamacyjnej
  • Opracowaniem wewnętrznych norm i procedur maksymalizujących jakość obsługi klientów w procesie obsługi serwisowej i reklamacyjnej
  • Interweniowaniem w przypadkach szczególnie istotnych zgłoszeń reklamacyjnych
  • Współpracą z innymi działami w firmie (np. działem zakupu) a także z Kierownikami serwisów w sklepach
Czego się nauczysz?
  • Nowej kultury organizacji i metodyki pracy
  • Specyfiki działania jednej z największych sieci retail w Polsce
  • Współpracy z kluczowymi producentami w branży elektroniki użytkowej
Jakie mamy wymagania?
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w branży retail
  • Doświadczenie we wdrażaniu projektów oraz prowadzeniu negocjacji
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Doskonałe umiejętności związane z organizowaniem i planowaniem pracy własnej,
  • Kreatywność w działaniu, dokładność, sumienność i zaangażowanie.
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Dobra znajomości języka angielskiego
Dodatki:
  • Dofinansowanie do lektoratów
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa/żywieniowa
  • Parking
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dodatki okolicznościowe
 

Podobne oferty

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....
  • Kierownik Oddziału Serwisu

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Kierowanie kilkuosobowym zespołem (mechanicy i specjaliści serwisu) Planowanie i organizacja pracy mechaników Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową Prowadzenie działań mających na...