HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK Engineering & Technology specjalizuje się w rekrutacji profesjonalistów na stanowiska związane z inżynierią i zastosowaniem technologii. Współpracujemy m.in. z dostawcami rozwiązań dla automatyki przemysłowej, elektrotechniki, robotyki, pneumatyki i hydrauliki siłowej. Poszukujemy pracowników dla firm działających w branży motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej, elektroniki użytkowej, produkcji materiałów budowlanych, instalacji wentylacyjnej i grzewczej, systemów sanitarnych oraz tworzyw sztucznych.
Firma, będąca potencjalnym pracodawcą w tym projekcie, jest międzynarodową firmą produkcyjną. Nasz Klient wchodzi w skład grupy, która w 2013 roku zajęła 3 miejsce w Europie jako najbardziej ceniony pracodawca wśród pracowników.
Nasz Klient swoje usługi świadczy w oparciu o pracę najlepszych specjalistów i wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych. Jej stabilność budowana jest na innowacyjności i rzetelności. Obecnie w związku z wakatem w dziale serwisu poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:
Koordynator ds. serwisu ciężkich maszyn i urządzeń
województwo: podlaskie
Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie flotą pojazdów ciężkich tj. wózki widłowe o wyporności do 24 ton, maszyny do załadunku ciężkich produktów i materiałów itp. Poszukujemy osoby, która zajmowała się kontaktem z firmami serwisowymi, negocjacją cen u dostawców, zakupem części oraz nowych maszyn.
Opis stanowiska:
- Obsługa serwisowa pojazdów specjalnych, maszyn ciężkich (wózki widłowe o dużej wyporności,
- Współpraca z firmami serwisowymi
- Współpraca z pozostałymi działami przy realizacji zadań i projektów transportowych
- Współtworzenie i nadzór nad realizacją budżetu technicznego dla floty pojazdów
- Planowanie przeglądów i remontów maszyn
- Zamawianie wszelkiego rodzaju części do maszyn, urządzeń
- Nadzór nad jakością świadczonych usług zewnętrznych
- Organizacja planowania powierzchni biurowych, magazynowych
- Zarządzanie i kontrola systemów monitoringu i zabezpieczeń zakładu
Wymagania:
- Min. średnie wykształcenie, preferowane wyższe (kierunki mechaniczno-elektryczny lub budowa maszyn)
- Wymogiem koniecznym jest conajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego- B2
- Co najmniej 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność analitycznego myślenia – zmysł techniczny
- Znajomość zagadnień z dziedziny maszyn i pneumatyki oraz układów sterowania- mile widziane
- Szybkie reagowanie na pojawiające się problemy
- Umiejętność planowania i ustalania priorytetów
- Umiejętność szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
- Zdolność koordynowania wdrażanych projektów
- Nastawienie na realizację celu, umiejętność pracy pod presją czasu
- Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, zaangażowanie
- Duże zdolności komunikacyjne
Nasz Klient oferuje:
- Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
- Wyzwania i jasno sprecyzowane cele
- Szansę na rozwój w strukturach firmy
- Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV w formacie WORD klikając na poniższy link:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji / zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883