Co nowego możemy
zrobić razem?
Koordynator ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa woj.
mazowieckie
Nr ref.: R1286
Co otrzymasz?
- jasny system premiowy
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- możliwość awansu
- telefon służbowy
- samochód służbowy i tablet
- piwo na święta
Co będziesz robić?
Zarządzać współpracą jednej z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów w Polsce, a w szczególności:
- Monitorować zamówienia dla i wprowadzać wszelkie akcje zwiększające dystrybucje i rotacje produktów firmy Carlsberg
- Ustalać częstotliwość wizyt dla poszczególnych sklepów
- Współpracować i optymalizować współpracę z agencja merchandisingowa
- Śledzić i usprawniać proces mający wpływ na dostępność produktów w sieciach sklepów
- Współpracować z działem utrzymania lodówek, trade marketingiem oraz działem analiz
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem agencji pracy oraz liczne wyjazdy służbowe
- Minimum 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży FMCG
- Doskonale rozwiniętych umiejętności egzekucyjnych wobec partnerów biznesowych
- Wysoko rozwiniętych umiejętności przywódczych, komunikacyjnych i negocjacyjnych
- Analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz dostrzegania zależności przyczynowo- skutkowych
- Odporności na stres oraz umiejętności zarządzania sobą w czasie
- Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel oraz języka angielskiego na poziomie min. B2
Co otrzymasz?
- jasny system premiowy
- opiekę medyczną w LuxMed
- umowę o pracę
- kartę sportową
- możliwość awansu
- telefon służbowy
- samochód służbowy i tablet
- piwo na święta
Co będziesz robić?
Zarządzać współpracą jednej z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów w Polsce, a w szczególności:
- Monitorować zamówienia dla i wprowadzać wszelkie akcje zwiększające dystrybucje i rotacje produktów firmy Carlsberg
- Ustalać częstotliwość wizyt dla poszczególnych sklepów
- Współpracować i optymalizować współpracę z agencja merchandisingowa
- Śledzić i usprawniać proces mający wpływ na dostępność produktów w sieciach sklepów
- Współpracować z działem utrzymania lodówek, trade marketingiem oraz działem analiz
Czego oczekujemy?
- Otwartości na współpracę za pośrednictwem agencji pracy oraz liczne wyjazdy służbowe
- Minimum 5 lat doświadczenia w dziale sprzedaży FMCG
- Doskonale rozwiniętych umiejętności egzekucyjnych wobec partnerów biznesowych
- Wysoko rozwiniętych umiejętności przywódczych, komunikacyjnych i negocjacyjnych
- Analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz dostrzegania zależności przyczynowo- skutkowych
- Odporności na stres oraz umiejętności zarządzania sobą w czasie
- Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel oraz języka angielskiego na poziomie min. B2