NOVOTEL & ibis WROCŁAW CENTRUM
- czujesz się kimś wyjątkowym
- dzielisz naszą pasję gościnności
- nie ustajesz w swoim rozwoju
- masz odwagę pójść dalej
- czujesz w sobie ducha zdobywcy
- jesteś innowacyjny
- szacunek i zaufanie są Twoją podstawą
Jeżeli TAK, to TY jesteś osobą, której szukamy.
- zapewnimy Ci umowę o pracę
- nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
- pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
- wykształcenie min. średnie / wyższe zawodowe(licencjat)
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość jęz.niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- praktyczna znajomość oprogramowania Windows,
- komunikatywność - umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji,
- opanowanie i determinacja w dążeniu do celu,
- dyspozycyjność i zdolność do harmonijnej pracy w warunkach stresu,
- wysoki poziom kultury osobistej
- umiejętność pracy w zespole
- dokładność i staranność
- umiejętność organizacji pracy na stanowisku
HAPPY GUESTS COME BACK!
Będziesz odpowiedzialny/a za zagwarantowanie prawidłowej obsługi klienta podczas dokonywania rezerwacji w hotelu, kompleksowe informowanie o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym związanych oraz o usługach dodatkowych świadczonych w hotelu. Koordynator ds. rezerwacji będzie odpowiedzialny/a za prowadzenie bazy danych dotyczących aktualnych i przyszłych rezerwacji w hotelu.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.