Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!
Dołącz do nas
Koordynator ds. Relacji z Klientami
Lokalizacja: Wrocław, ul. Graniczna
województwo: dolnoślaskie
Nr Ref.: KIE/7/1601/5
W LEROY MERLIN PROPONUJEMY CI:
- pracę w międzynarodowej, stale rozwijającej się firmie, w zespole profesjonalistów i pasjonatów
- ambitne projekty i pracę pełną wyzwań
- pewność, że to co robisz, ma dla nas znaczenie
- dobre warunki pracy, opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalnych
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- budowanie relacji z Klientami na rynku lokalnym
- tworzenie katalogu usług dla Klienta oraz negocjacje z dostawcami
- zagwarantowanie zgodnego z procedurami i standardami funkcjonowania kas
- bezpieczny i sprawny przepływ środków płatniczych i towarów
- zarządzanie procesem reklamacji i zwrotu towarów klienta na poziomie sklepu
- opracowanie i realizację budżetu podległego działu
- bieżącą optymalizację struktury kosztów i usług dotyczących funkcjonowania działu
- zarządzanie zespołem pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy)
Z TWOJEJ STRONY OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego, preferowane: marketing i zarządzanie lub PR
- minimum 3letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym we wdrażaniu jakościowych standardów obsługi, budowaniu oraz utrzymywaniu relacji z klientem
- praktyki w zarządzaniu usługami dedykowanymi dla klienta (transport, montaż, usługi finansowe) oraz w negocjacjach kontraktów z usługodawcami
- doświadczenia w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa przepływu środków płatniczych
- doświadczenia w zarządzaniu zespołem powyżej 20 osób
- umiejętności wyznaczania celów sobie i innym, skupiania ludzi wokół wspólnego celu
- osiągania porozumienia i akceptacji, przekonywania i negocjowania
- zdolności do tworzenia rozwiązań w oparciu o potrzeby klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych (współpraca i efektywna komunikacja)
- biegłej znajomości obsługi oprogramowania MS Office: Word, Excel, Power Point
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.