Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Koordynator ds. Przygotowania Inwestycji

Koordynator ds. Przygotowania Inwestycji

FENIX GROUP
Warszawa
praca stacjonarna
3648 dni temu

Ogłoszenie numer: 551102, z dnia 2014-11-24

FENIX GROUP

Fenix Group powstało w 2005 roku i obecnie składa się z trzech spółek: Fenix Capital S.A., Fenix Opportunities S.A. oraz Fenix III SKA. Grupę tworzą głównie inwestorzy indywidualni z Polski i Francji, ale także z Niemiec, Szwajcarii oraz Wielkiej Brytanii. Wszystkich łączy pasja do historycznych obiektów.

W związku z rozwojem firmy poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator ds. Przygotowania Inwestycji

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: KPI/2014

 

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Koordynację procesu inwestycyjnego (w fazie przygotowania i zakończenia inwestycji)

  • Uzyskiwanie wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych niezbędnych do przygotowania Inwestycji

  • Występowanie w imieniu Zlecającego przed organami administracji w sprawach wynikających z przygotowania inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw

  • Koordynację dokumentacji projektowej wraz z koordynacją i zarządzaniem pracą współpracujących biur projektowych i podwykonawców

  • Weryfikację dokumentacji projektowej na etapie poszczególnych decyzji administracyjnych oraz etapu realizacji

  • Weryfikację i dbałość o precyzyjność zapisów umów z wykonawcami (biura projektowe)

  • Opracowywanie ramowych harmonogramów inwestycji

  • Podejmowanie rozmów oraz negocjacji z podmiotami mogącymi mieć wpływ na realizację Inwestycji

  • Bieżące raportowanie wykonanych działań

Wymagania

  • Min. 4-letnie doświadczenie w samodzielnym kierowaniu projektami inwestycyjnymi (głównie w fazie przygotowania inwestycji)

  • Wykształcenie wyższe architektura, budownictwo

  • Znajomość przepisów Prawa Budowlanego

  • Ogólna wiedza z zakresu budownictwa mieszkaniowego potwierdzona realizowanymi projektami

  • Udokumentowana praca przy budynkach zabytkowych

  • Biegła znajomość programów AutoCad

  • Doświadczenie w koordynacji pracy zespołu podwykonawców

  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z współpracownikami

  • Umiejętność realizacji kilku projektów w tym samym czasie

  • Dobra organizacja pracy

  • Umiejętność znajdywania innowacyjnych i nieszablonowych rozwiązań do napotkanych problemów

  • Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu

  • Samodzielność i elastyczność

  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę współpracy

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole

  • Dużą samodzielność i niezależność

  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań

  • Opiekę medyczną

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.