Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. Procesów Logistyki Sklepów

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2658 dni temu

Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano- dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!

Koordynator ds. Procesów Logistyki Sklepów
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: NIE/107/1706/3
Jeżeli:
  • Możesz pochwalić się sukcesami w optymalizacji procesów
  • Miałeś możliwość wdrażać swoje pomysły
  • Masz wysoko rozwinięte zdolności analizy i wnioskowania
  • Potrafisz przekonać innych używając merytorycznych argumentów
  • Wychodzisz z inicjatywą zmian
  • Powierzone zadania realizujesz samodzielnie
  • Jesteś gotów do częstych podróży – współpraca ze sklepami na terenie całego kraju
  • Masz wykształcenie wyższe (wykształcenie kierunkowe mile widziane)
  • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia w obszarze Łańcucha Dostaw/prowadzeniu projektów/optymalizacji procesów
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Będziesz odpowiedzialny za:
  • Budowanie satysfakcji klientów przez zapewnienie wzrostu efektywności procesów logistycznych w sklepach
  • Budowanie, rozwijanie standardów logistyki i wsparcie sklepów w ich wdrażaniu
  • Identyfikowanie i usprawnianie procesów o obniżonej efektywności
  • Projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań usprawniających przepływ towaru/poprawiających produktywność
  • Monitorowanie efektywności procesów (raportowanie)
  • Identyfikowanie i adresowanie potrzeb klientów/sklepów w zakresie logistyki
  • Ścisłą współpracę z kierownikami logistyki w dedykowanych sklepach
Oferujemy Ci:
  • Umowę o pracę
  • Posadę w rozwijającej się, międzynarodowej firmie
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania
  • Szkolenia i możliwość udział w projektach ogólnofirmowych
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa
  • Dogodny dojazd do biura - Centrala mieści się przy drugiej linii metra
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska
kariera.leroymerlin.pl | leroymerlin.pl | leroymerlin.com | adeo.com
 

Poznaj

Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.

Podobne oferty

  • Zastępca Kierownika Działu Logistyki ds. HoReCa

    Transgourmet Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie i zastępowanie kierownika działu, zarządzanie transportem, realizacja planu dostaw, współpraca z działami sprzedażowymi, efektywne zarządzanie magazynem HoReCa, sporządzanie analiz dotyczących pracy działu.