Obecnie do naszego zespołu w Grupie NEUCA poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Procesów Call Center
Miejsce pracy: Toruń Numer referencyjny: KCC/12
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- koordynację kluczowych procesów w wybranych obszarach funkcjonowania call center,
- kreowanie i implementowanie rozwiązań biznesowych dla telemarketingów działających w ramach Grupy,
- analizy kluczowych danych i rekomendowanie kierunków działań,
- opracowywanie i wdrażanie usprawnień w procesach kluczowych,
- wspieranie kierowników telemarketingu w zakresie działań poprawiających efektywność pracowników,
- współpracę z Marketingiem Handlowym w zakresie wdrażania strategii sprzedażowych,
- współpracę z innymi działami firmy w zakresie monitorowania i wdrażania zmian i usprawnień w kluczowych procesach związanych z obsługą klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w pracy w zarządzaniu i/lub w funkcjach wsparcia sprzedaży w telemarketingu,
- doświadczenia w monitorowaniu i raportowaniu wyników pracy call center,
- wiedzy z zakresu narzędzi teleinformatycznych stosowanych w call center,
- bardzo dobrej znajomości MS Office, w szczególności Excel,
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych i komunikacyjnych.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznej organizacji,
- system benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa)