- Pozyskiwanie nowych Franczyzobiorców dla sieci Topaz Express w województwach mazowieckim, podlaskim i lubelskim.
- Wyszukiwanie odpowiednich lokalizacji dla sklepów, ocena zgodności z standardami sieci.
- Prezentowanie oferty franchisingowej i finalizowanie umów.
- Koordynowanie procesów otwarcia sklepów, zarówno handlowych, jak i technicznych, we współpracy z Franczyzobiorcami i Centralą.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Franczyzobiorcami.
- Doświadczenie w branży spożywczej (np. kierownictwo sklepu, przedstawicielstwo handlowe).
- Znajomość rynku FMCG.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Umiejętności: negocjacje, komunikacja, organizacja pracy.
- Dyspozycyjność.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem motywacyjnym.
- Narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
- Dodatkowe benefity, np. talony świąteczne.
Poznaj
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ - ulubione miejsce na zakupy dla twojej rodziny! Jest rok 1993. Zbigniew Paczóski, młody przedsiębiorca z Sokołowa Podlaskiego, otwiera pierwszy sklep spożywczy TOPAZ na ulicy Kolejowej w tym samym mieście, w którym zaopatruje okolicznych mieszkańców w podstawowe artykuły spożywczo-przemysłowe. I tak właśnie powstała Sieć TOPAZ, która przez kolejne 25 lat istnienia wypracowała wysoki standard placówek handlowych i atrakcyjną ofertę. A co za tym idzie – silną pozycję na regionalnym rynku, której nie zaszkodziła nawet ekspansja zagranicznych sieci handlowych. Kiedy ten sektor na rynku stawał się coraz bardziej zatłoczony, wydawało mi się, że konkurowanie przedsiębiorstwa z polskim kapitałem z firmą zagraniczną było nierealne. Jednak udało się. Każdy kolejny zbudowany i otwarty polski supermarket TOPAZ jest częścią marki, której sklepy odwiedza 1,5 miliona Klientów. Proponujemy ponad 35 tysięcy najwyższej jakości produktów od około 600 producentów i dostawców z całej Polski. Na uwagę zasługuje również fakt, że w programie lojalnościowym Karta Stałego Klienta w sklepie spożywczym TOPAZ – niezależnie od tego, czy znajduje się w Mińsku Mazowieckim, Siedlcach, czy Sokołowie Podlaskim, korzysta już ponad 350 tysięcy osób, z czego przynajmniej raz w tygodniu używa jej blisko 70% wszystkich posiadaczy – podsumowuje Zbigniew Paczóski, właściciel i twórca sukcesu Sieci Sklepów Topaz.Marka Topaz to już nie tylko sklepy spożywcze, ale też stacje paliw, własne zakłady produkcyjne , nowoczesne centrum dystrybucyjne. Nasza firma jest znaczącym pracodawcą w regionie i zatrudnia już ponad 2300 osób.