WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Koordynator ds. Planowania Sprzedaży
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1564
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Projektować nowe narzędzia i procesy planowania dla działu sprzedaży.
- Wspierać planowanie roczne sprzedaży oraz aktualizować plany.
- Zbierać oraz prezentować dane sprzedażowe, klienckie oraz produktowe na potrzeby procesów planistycznych i raportowych.
- Monitorować i prognozować realizację celów sprzedażowych i finansowych firmy w rozbiciu na kanały, klientów, regiony, produkty, zarówno na podstawie danych sprzedażowych, jak i odsprzedażowych.
- Wspierać merytorycznie pracowników działu sprzedaży w zakresie planowania, głównie w zakresie narzędzi i raportów.
Czego oczekujemy?
- Min. 2-letniego doświadczenia w dziale sprzedaży lub dziale analitycznym w firmie FMCG.
- Wiedzy z zakresu planowania lub raportowania danych.
- Znajomości systemu SAP, mile widziana znajomość systemów ERP.
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Projektować nowe narzędzia i procesy planowania dla działu sprzedaży.
- Wspierać planowanie roczne sprzedaży oraz aktualizować plany.
- Zbierać oraz prezentować dane sprzedażowe, klienckie oraz produktowe na potrzeby procesów planistycznych i raportowych.
- Monitorować i prognozować realizację celów sprzedażowych i finansowych firmy w rozbiciu na kanały, klientów, regiony, produkty, zarówno na podstawie danych sprzedażowych, jak i odsprzedażowych.
- Wspierać merytorycznie pracowników działu sprzedaży w zakresie planowania, głównie w zakresie narzędzi i raportów.
Czego oczekujemy?
- Min. 2-letniego doświadczenia w dziale sprzedaży lub dziale analitycznym w firmie FMCG.
- Wiedzy z zakresu planowania lub raportowania danych.
- Znajomości systemu SAP, mile widziana znajomość systemów ERP.
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację.
- Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta