Spółka HFC Systems sp. z o.o. – partner technologiczny INEA S.A. zaprasza do aplikowania na stanowisko:
Koordynator ds. Ofertowania
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Aktywne poszukiwanie i zbieranie informacji na temat przetargów publicznych dotyczących zakresu działalności Spółki;
- Przygotowywanie i składanie ofert oraz korespondencja z Zamawiającym;
- Pozyskiwanie wiedzy na temat zmian w ustawie o zamówieniach publicznych;
- Współpraca z innymi działami w celu opracowania ofert przetargowych (prawny, przygotowania produkcji, realizacji);
- Raportowanie oraz analizowanie aktywności i efektów sprzedaży usług;
- Przygotowywanie i analiza umów handlowych wg prawa zamówień publicznych;
- Przetwarzanie dokumentacji związanej z klientami i dotyczącej umów pozyskanych;
- Wpisywanie umówi i innych dokumentów do baz danych i wewnętrznych systemów informatycznych;
- Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej działu;
- Utrzymywanie aktywności posprzedażowej i relacyjnej z przedstawicielami Jednostek Samorządu Terytorialnego.
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży w zakresie zamówień publicznych oraz nadzorze i zarządzaniu dokumentacją i realizacją procesów sprzedażowych;
- Znajomość procesu dotyczącego sprzedaży na zasadach zamówień publicznych;
- Znajomość usług i produktów z zakresu projektowania i budowy sieci telekomunikacyjnych;
- Znajomość technik sprzedaży i ustawy o zamówieniach publicznych;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Znajomość oprogramowania biurowego (m.in. pakiet MS Office);
- Prawo jazdy kat. B;
- Umiejętność analizy złożonych danych;
- Bardzo dobra organizacja pracy i terminowość.
Oferujemy:
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do urlopu oraz żłobków i przedszkoli, bony świąteczne);
- Możliwość korzystania z usług INEA na preferencyjnych warunkach;
- Pracę na samodzielnym stanowisku;
- Bezpłatny dojazd autobusem pracowniczym do INEA Park.