Koordynator ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Nr ref.: KDOK/GLI/04/2015
Twoją rolą będzie:
- nadzór nad sprawnym i terminowym przebiegiem procesu obsługi klienta
- planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu
- podejmowanie działań sprzedażowych
- budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z klientami kluczowymi oraz partnerami spedycyjnymi
- odpowiedzialność za wyniki powierzonego obszaru
Jeżeli spełniasz następujące wymagania:
- wiedza i doświadczenie dotyczące zagadnień z zakresu transportu i logistyki
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: transport, logistyka)
- samodzielność i skuteczność w działaniu
- umiejętność organizowania pracy własnej (ustalanie priorytetów)
- znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym
- poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie odpowiedzialności na swoim stanowisku
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- dobre warunki zatrudnienia w nowocześnie zarządzanej firmie
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- przyjazną atmosferę pracy w profesjonalnym dziale