„Klient zawsze na pierwszym miejscu, we wszystkim co robimy".
Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Radomsko
Koordynator ds. obsługi klienta\Radomsko
Dlaczego warto przyłączyć się do nas?
Będąc koordynatorem ds. obsługi klienta, możesz być najlepszym w tym co robisz, każdego dnia.
W JYSK jesteśmy dumni z tego, że klient jest na pierwszym miejscu. Dlatego obecnie rozwijamy nasz zespół ds. obsługi klienta, ponieważ zapewnienie najlepszych praktyk i najwyższej jakości obsługi klienta jest dla nas bardzo ważnym celem.
Jako koordynator ds. obsługi klienta będziesz ściśle współpracować z naszym centrum dystrybucji, menadżerem ds. transportu, kierownikiem działu obsługi klienta, działem Web, działami obsługi klienta w innych krajach i odpowiednimi firmami transportowymi.
Stanowisko podlega bezpośrednio pod Country Managera.
Zadania, którymi będziesz się zajmować codziennie:
- Zapewnienie jak najlepszej komunikacji z klientami poprzez email, telefon i czat.
- Zajmowanie się zamówieniami klientów, dostawami, zwrotami i reklamacjami klientów z naciskiem na wykorzystywanie jak najlepszych praktyk oraz uwzględniając potrzeby klienta.
- Zajmowanie się pytaniami klientów dotyczącymi produktów.
- Odpowiedzialność za zadania administracyjne, takie jak: utrzymywanie planów dostaw, kontrola faktur transportu oraz kontrola niedostarczonych zamówień.
- Wsparcie sklepów i zapewnienie optymalnej współpracy pomiędzy centrum dystrybucji, sklepami i klientami.
- Przyczynianie się do ciągłego doskonalenia się w zakresie codziennych procedur dotyczących obsługi klienta, z naciskiem na pokonywanie ewentualnych przeszkód; proponowanie obszarów wymagających usprawnień, z korzyścią dla klienta.
- Kierowanie kilkuosobowym zespołem.
- Uczestniczenie w spotkaniach z przewoźnikami.
Chcemy Ciebie jeżeli:
- Posiadasz co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta.
- Posiadasz łatwość w komunikowaniu się zarówno w mowie, jak i w piśmie, w połączeniu z nastawieniem na obsługę klienta, jesteś pozytywnie i aktywnie nastawiony oraz ukierunkowany na wykonywanie codziennych zadań oraz pokonywanie przeszkód.
- Jesteś systematyczny, zorganizowany i wytrwały w celu realizacji zadań.
- Zawsze stawiasz klienta i wysoką jakość obsługi w centrum zainteresowania.
- Dodatkowym atutem będzie znajomość SAP.
- Władasz biegle językiem angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie.