Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres działają w ponad 20. prężnie działających oddziałach na terenie Polski i Ukrainy. Firmie, w ciągu 15 lat, zaufało ponad 1300 firm. Rocznie zatrudnia 20 tysięcy pracowników. Grupa Progres w 2015 roku wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. To ekspercka debata środowisk nauki, biznesu i władz samorządowych.
Obecnie dla naszego Klienta (firmy z branży ochroniarskiej) poszukujemy osoby na stanowisko:
Do głównych obowiązków pracownika należeć będzie:
- nawiązywanie relacji z nowymi kontrahentami (tworzenie dokumentacji - umowy handlowe, załączniki do umów, itp.)
- utrzymywanie relacji z dotychczasowymi kontrahentami (tworzenie dokumentacji - aneksy, pisma; przyjmowanie stałych zleceń do realizacji; nadzór nad realizacją zleceń; (kosztorysowanie i ofertowanie drobnej dosprzedaży wynikającej np. z odbytych konserwacji czy serwisów)
- tworzenie budżetów na podstawie zaakceptowanej wyceny wraz z nadzorem nad jego realizacją
- współpraca z dostawcami usług (podwykonawcy, np. wyszukiwanie grup interwencyjnych na terenie kraju - negocjowanie cen)
- nadzór wdrożenia i realizacji usług (koordynowanie działań działu handlowego i poszczególnych działów operacyjnych)
- weryfikacja pracy działu handlowego (nadzór nad handlowcami w ramach wypełnianie przez nich systemu wewnętrznego firmy; tworzenie raportów przede wszystkim z aktywności pracowników działu handlowego, sprzedaży)
- wprowadzanie danych do systemu firmy (klientów, dostawców, itp.)
- odbieranie telefonu handlowego i przydział tematów do realizacji dla poszczególnych osób z działu handlowego
- tłumaczenia z j. polskiego na angielski i na odwrót przede wszystkim dokumentacji handlowej; rozmowy handlowe przez telefon (sporadycznie wyjazdy - Polska)
- w biurze w Toruniu przygotowywanie serwisu kawowego dla gości wraz z posprzątaniem
- współpraca z działem windykacji
- ścisła współpraca z Zarządem i Dyrektorem ds. Handlowych i Marketingu oraz poszczególnymi działami (techniczny, ochrony fizycznej, imprez masowych, Centrum Monitorowania Alarmów)
Od Kandydata oczekujemy:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży ochrony i/lub sektorze B2C
- dobrej znajomość programów z pakietu Office (przede wszystkim excel)
- biegłej znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- wykształcenia min. średniego (mile widziane wykształcenie wyższe)
- dobrej organizacja czasu pracy
- asertywności i komunikatywności
- zorientowania na cel
- prawa jazdy kat. B
Klient oferuje:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozmowy zawodowego