Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. obsługi klienta zagranicznego

Vasari Marzena Grzejda
Warszawa
praca stacjonarna
2012 dni temu

Ogłoszenie numer: 2486997, z dnia 2019-05-20

Hairmax Polska to oficjalny dystrybutor urządzeń medycznych -laserowych oraz produktów przeciwko wypadaniu & utracie włosów. Stabilna firma z nieograniczonymi możliwościami. Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwarta na zmiany i innowacje.

 

Koordynator ds. obsługi klienta zagranicznego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:

  • bezpośrednią, telefoniczna oraz mailową obsługę klientów międzynarodowych
  • udzielanie informacji o produktach i doradztwo
  • obsługę zamówień
  • nadzór oraz organizacja nad transportem przesyłek/ zamówień
  • bieżąca współpraca z działem handlowym oraz działem operacyjnym firmy
  • zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów przy jednoczesnej obsłudze operacyjnej Klientów
  • analiza potrzeb Klientów oraz opracowywanie ofert handlowych dla obecnych oraz potencjalnych Klientów
  • dbałość o standardy obsługi klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku Firmy,

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • mile widziany drugi język np. Rosyjski, niemiecki
  • doświadczenia w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klienta,
  • minimum średniego wykształcenia,
  • praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
  • dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju w branży beauty
  • umiejętności budowania relacji
  • zaangażowanie, kreatywność, samodyscyplina, odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
  • samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
  • pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
  • narzędzia niezbędne do efektywnej pracy

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...