Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Koordynator ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim
Praca Stała
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: KOK/049/RMB
Zadania:
- Wspieranie sprzedaży (prowadzenie zestawień wyników sprzedaży, zamówień, cen i raportowanie innych sprzedażowych wskaźników)
- Utrzymywanie i aktualizowanie bazy danych klientów
- Kontaktowanie się z klientami telefonicznie oraz mailowo
- Przyjmowanie reklamacji
- Realizowanie zamówień
- Doradztwo techniczne (sporządzanie dokumentacji technicznej i broszur, sporządzanie rekomendacji produktów)
- Aktywne wspieranie pozyskiwania klientów za pomocą narzędzi E-businessu
- Wykształcenie wyższe
- Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (warunek konieczny)
- Dobra znajomość języka hiszpańskiego
- Wiedza z zakresu łańcucha dostaw
- Zorientowanie na potrzeby klienta
- Elastyczność i otwartość na zmiany
- Umiejętność dobrej organizacji pracy
- Umiejętność wyznaczania priorytetów
- Umiejętność pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej
- Zainteresowanie pracą w środowisku ciągłego doskonalenia
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku według najlepszych standardów
- Pakiet świadczeń pracowniczych (ubezpieczenie na życie, opieka medyczna, dofinansowana stołówka, dofinansowana karta Multisport)
- System premiowy