Agencja, działająca od 1996 roku na terenie całej Polski,
specjalizująca się w merchandisingu, outsourcingu sił sprzedaży, badaniach i audytach
punktów sprzedaży oraz akcjach wsparcia sprzedaży, poszukuje osoby na stanowisko:
Koordynator ds. Merchandisingu
Opis stanowiska:
- Koordynowanie pracy merchandiserów w terenie
- Rekrutacja i szkolenie merchandiserów
- Planowanie i organizacja pracy struktury terenowej ukierunkowana na realizację celów
- Raportowanie wyników pracy własnej i merchandiserów
- Budowanie relacji z kierownikami sklepów i przedstawicielami klientów
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub w kierowaniu ludźmi
- Mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach świadczących usługi dla branży FMCG, merchandisingu, outsourcingu, sprzedaży
- Odpowiedzialność za terminową realizację zadań i oczekiwane rezultaty
- Umiejętność efektywnej organizacji pracy oraz działania pod presją czasu
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w terenie
- Obsługa komputera (pakiet MS Office), prawo jazdy
- Stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji
- Atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa plus premia
- Potrzebne narzędzia pracy – samochód, laptop, telefon, tablet
- Wsparcie na etapie wprowadzenia oraz możliwości szkoleń i rozwoju w kierunku zarządzania ludźmi
- Dobra atmosfera i dynamiczne środowisko pracy
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.