W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Czy Twoją pasją są media społecznościowe i e-marketing?
Czy jesteś w stanie sprostać wyzwaniom dotyczącym rozwoju sieci JYSK wśród mediów społecznościowych w naszym kraju?
Jeśli tak, zostań naszym nowym koordynatorem ds. mediów społecznościowych i e-marketingu!
Do Twoich najważniejszych zadań będzie należeć zwiększenie świadomości klientów JYSK poprzez obsługę i rozwój wizerunku JYSK wśród mediów społecznościowych, oraz innych działań w zakresie e-marketingu.
Koordynator ds. mediów społecznościowych i e-marketingu to nowo utworzone stanowisko w polskiej strukturze firmy, ale mamy podobne stanowiska w innych krajach, spośród 18 krajów JYSK. Daje to Tobie możliwość rozwoju i zbudowania mocnej pozycji w międzynarodowej firmie.
Otrzymasz pełne wsparcie od kolegów z administracji JYSK w Gdańsku i centrali JYSK Nordic w Danii, oraz otrzymasz intensywne i spersonalizowane szkolenie wstępne.
Stanowisko będzie podlegać pod menadżera ds. sprzedaży i marketingu w Gdańsku, oraz pod menadżera e-business JYSK Nordic w Danii.
Do codziennych zadań będzie należeć zajmowanie się rozwojem i utrzymaniem profilu JYSK Polska, na początku głównie na Facebooku, ale z czasem wśród innych mediów społecznościowych. Będziesz współpracować z różnymi działami w firmie w celu skutecznego wykorzystywania mediów społecznościowych komercyjnie, oraz będziesz odpowiedzialny/a za integrację mediów społecznościowych z innymi akcjami marketingowymi przeprowadzanymi przez JYSK Polska.
- Odpowiedzialność za opracowanie kalendarza aktywności, kreację i wdrożenie konkursów, oraz utrzymywanie codziennego kontaktu z klientami za pośrednictwem wybranych mediów społecznościowych.
- Utrzymanie witryny jysk.pl (w systemie Drupal), optymaliacja SEO / SEM, tworzenie linków, Google Adwords.
- Pomoc w tworzeniu newsletterów, będących w naturalnej synergii z naszymi działaniami w obszarze mediów społecznościowych, oraz w optymalizacji liczby ich odbiorców.
- Uczestniczenie w działaniach z zakresu public relations, oraz powiązanie ich z mediami społecznościowymi.
- Media społecznościowe są Twoim żywiołem i jesteś doświadczonym użytkownikiem różnych platform społecznościowym, oraz interesujesz się i rozumiesz w jaki sposób najlepiej wykorzystać media społecznościowe do celów komercyjnych.
- Myślisz pro sprzedażowo i znasz nowe, innowacyjne sposoby na przyciągnięcie klientów.
- Jesteś nastawiony na obsługę klientów, jesteś elastyczny i posiadasz łatwość w komunikowaniu się w mowie i w piśmie zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
- Masz silne ukierunkowanie na potrzeby klienta oraz umiejętność kontaktu z klientami wykorzystując platformy mediów społecznościowych w profesjonalny, ale skromny sposób.
- Potrafisz zorganizować swoją pracę, oraz potrafisz planować z wyprzedzeniem.
- Posiadasz praktyczne doświadczenie w pracy z oprogramowaniem Photoshop, oraz Google Adwords, jak również posiadasz znakomitą znajomość systemu CMS Drupal.