Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    23 godz.
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Inspektor ds. komunikacji społecznej

    Polski Związek Działkowców   Warszawa, ul. Bobrowiecka 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Główne obowiązki: Udział w realizacji działań związanych z rozwojem Bazy Usług Rozwojowych (BUR) w szczególności w zakresie: badań dotyczących cen rynkowych usług rozwojowych, badań satysfakcji użytkowników BUR, badań aktywności podmiotów zarejestrowanych w BUR, ewaluacji BUR,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. Marketingu Społecznego Gdańsk
Koordynator ds. mediów społecznościowych i e-marketingu

Koordynator ds. mediów społecznościowych i e-marketingu

JYSK Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
3971 dni temu

JYSK to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły wyposażenia wnętrz, wywodząca się z Danii. Posiadamy ponad 2000 sklepów w 34 krajach.  W Polsce działamy od roku 2000 i każdego roku otwieramy kilkanaście nowych sklepów. Dzisiaj mamy ich już ponad 150.
W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Koordynator ds. mediów społecznościowych i e-marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk
Koordynator ds. mediów społecznościowych i e-marketingu

Dlaczego warto przyłączyć się do nas?


Czy Twoją pasją są media społecznościowe i e-marketing?
Czy jesteś w stanie sprostać wyzwaniom dotyczącym rozwoju sieci JYSK wśród mediów społecznościowych w naszym kraju?
Jeśli tak, zostań naszym nowym koordynatorem ds. mediów społecznościowych i e-marketingu!

Do Twoich najważniejszych zadań będzie należeć zwiększenie świadomości klientów JYSK poprzez obsługę i rozwój wizerunku JYSK wśród mediów społecznościowych, oraz innych działań w zakresie e-marketingu.

Koordynator ds. mediów społecznościowych i e-marketingu to nowo utworzone stanowisko w Polsce, ale funkcjonujące już w innych krajach JYSK. Praca na tym stanowisku da Ci możliwość rozwoju zawodowego i ciekawych kontaktów w międzynarodowej firmie.

Stanowisko będzie podlegać pod menadżera ds. sprzedaży i marketingu w Gdańsku, oraz pod menadżera e-business JYSK Nordic w Danii.

Codzienne zadania i obowiązki:
  • Odpowiedzialność za opracowanie kalendarza aktywności, kreację i wdrożenie konkursów, oraz utrzymywanie codziennego kontaktu z klientami za pośrednictwem wybranych mediów społecznościowych.
  • Utrzymanie witryny jysk.pl (w systemie Drupal), optymaliacja SEO / SEM, tworzenie linków, Google Adwords.
  • Pomoc w tworzeniu newsletterów, będących w naturalnej synergii z naszymi działaniami w obszarze mediów społecznościowych, oraz w optymalizacji liczby ich odbiorców.
  • Uczestniczenie w działaniach z zakresu public relations, oraz powiązanie ich z mediami społecznościowymi.
Nasze oczekiwania wobec Ciebie:
  • Media społecznościowe są Twoim żywiołem i jesteś doświadczonym użytkownikiem różnych platform społecznościowym, oraz interesujesz się i rozumiesz w jaki sposób najlepiej wykorzystać media społecznościowe do celów komercyjnych.
  • Myślisz pro sprzedażowo i znasz nowe, innowacyjne sposoby na przyciągnięcie klientów.
  • Jesteś nastawiony na obsługę klientów, jesteś elastyczny i posiadasz łatwość w komunikowaniu się w mowie i w piśmie zarówno w języku polskim, jak i angielskim.
  • Masz silne ukierunkowanie na potrzeby klienta oraz umiejętność kontaktu z klientami wykorzystując platformy mediów społecznościowych w profesjonalny, ale skromny sposób.
  • Potrafisz zorganizować swoją pracę, oraz potrafisz planować z wyprzedzeniem.
  • Posiadasz praktyczne doświadczenie w pracy z oprogramowaniem Photoshop, oraz Google Adwords, jak również posiadasz znakomitą znajomość systemu CMS Drupal.
Lars Larsen otworzył swój pierwszy sklep w 1979 roku. Dziś JYSK to koncern międzynarodowy, reprezentowany w 34 krajach, o sieci obejmującej ponad 2.000 sklepów i około 17,5 tysiąca pracowników. JYSK chce wszystkim zaoferować swoją dobrą ofertę – ambicją firmy jest obecność na rynkach całego świata. Właścicielem JYSK jest Lars Larsen, a roczny obrót koncernu sięga około 2,6 miliarda euro.


Więcej informacji o nas znajdziesz na www.jysk.pl

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    23 godz.
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Inspektor ds. komunikacji społecznej

    Polski Związek Działkowców   Warszawa, ul. Bobrowiecka 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Usług Rozwojowych

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Główne obowiązki: Udział w realizacji działań związanych z rozwojem Bazy Usług Rozwojowych (BUR) w szczególności w zakresie: badań dotyczących cen rynkowych usług rozwojowych, badań satysfakcji użytkowników BUR, badań aktywności podmiotów zarejestrowanych w BUR, ewaluacji BUR,...