Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Koordynator ds. marketingu

Unizeto Technologies S.A
Szczecin
praca stacjonarna
4469 dni temu

Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się między innymi projektowaniem i integracją systemów oraz tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.

Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych. 

Poszukujemy osoby na stanowisko:



Koordynator ds. marketingu
Miejsce pracy: Szczecin


Zakres obowiązków:
  • opracowanie oraz realizacja strategii komunikacji marketingowej w mediach elektronicznych:
  • opracowywanie założeń (grafika internetowa, teksty) do kreacji wykorzystywanych w działaniach e-marketingowych
  • prowadzenie internetowych kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnianiem bieżących trendów
  • analiza efektywności realizowanych działań i wdrażanie usprawnień
  • przygotowywanie sprawozdań z prowadzonych kampanii oraz ich skuteczności
  • zarządzanie zewnętrznymi i wewnętrznymi serwisami WWW Spółki:
  • analiza ruchu internetowego – opracowywanie wniosków i dalszej aktywności aktualizowanie, optymalizacja i pozycjonowanie serwisów zewnętrznych
  • aktualizowanie i optymalizacja serwisów wewnętrznych
  • zarządzanie relacjami z podwykonawcami oraz dostawcami wykorzystywanych usług e-marketingowych
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii e-marketingowych
  • doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu serwisami WWW oraz w zakresie SEM
  • doświadczenie w planowaniu mediów on-line, organizacji i przeprowadzaniu kampanii internetowych
  • wiedza dotycząca trendów rozwoju Internetu i możliwości jego efektywnego wykorzystania
  • mile widziana umiejętność programowania HTML
  • umiejętności w dziedzinie User Centered Design (UCD) oraz w zakresie tworzenia grafiki internetowej będą dodatkowym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
  • bardzo dobra znajomość narzędzi internetowych i pakietu Office
  • umiejętność analizy danych i wnioskowania
  • dokładność, systematyczność, komunikatywność oraz umiejętność współpracy.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • motywacyjny system wynagradzania
  • możliwość rozwoju zawodowego.