Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży poligraficznej - poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Koordynatora ds. Marketingu. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za efektywne wspieranie realizacji celów biznesowych firmy poprzez planowanie i skuteczną realizację działań marketingowych.
Koordynator ds. Marketingu
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/422/KM
Zadania:
- Udział w opracowywaniu strategii marketingowej firmy oraz jej wdrażanie
- Planowanie i realizacja aktywności marketingowych, w tym również planowanie budżetu marketingowego i kontrola wydatków
- Wspieranie działu sprzedaży poprzez inicjowanie działań marketingowych
- Współpraca z Menedżerami Produktu w zakresie pozycjonowania i promocji poszczególnych linii produktowych
- Inicjowanie i realizacja akcji promocyjnych w tym: uczestnictwa w imprezach branżowych, organizacja konkursów, mailingów
- Tworzenie raportów, analiz i badanie efektywności działań marketingowych
- Opieka nad stroną internetową firmy
- Kształtowanie i zarządzenie długofalową współpracą z agencjami reklamowymi, prasą i stowarzyszeniami branżowymi, dostawcami
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie)
- Min 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze marketingu B2B
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (w mowie i piśmie)
- Umiejętność nawiązywania kontaktów branżowych i wykorzystywania ich do skutecznej promocji firmy
- Wysoka kreatywność, w tym doświadczenie w przygotowywaniu treści i materiałów reklamowych, opisów produktów
- Wysokie zdolności analityczne oraz organizacyjne, umiejętność pracy w zespole
- Orientacja na cele
- Elastyczność i chęć rozwoju zawodowego